استراتژی ها
تعيين قبله و قله هاي روشن، مشخص كردن اولويتها، پرداختن به نقاط قوت و ضعف و مراقبت از فرصتها و تهديدها، هماهنگي و همسو نمودن جهت گيري ها و فعاليتها، پرهيز از روزمرگي و ايستائي و هرزرفتن انرژي ها، فعال شدن بجاي منفعل بودن و ... فوائدي است كه با طراحی و تدوین برنامه ریزی استراتژیک حاصل می شود.
چشم انداز
ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی نوین با بالاترین کیفیت به تمامی متقاضیان و مشتریان و کسب رتبه اول در میان موسسات و شرکت های ارائه دهنده خدمات آموزشی و پژوهشی.
مأموریت
تاکید بر استانداردهای آموزشی در جهت پاسخگوئی به نیازهای آموزشی و پژوهشی مشتریان از طریق توسعه و بهبود فرآیند برنامهریزی آموزشی با به کارگیری اصول مدیریت کیفیت فراگیر و تکنولوژی های نوین در حوزه خدمات آموزشی و پژوهشی.
استراتژیهای آموزشی
ارائه آموزش های با کیفیت و جامع در غالب دوره ها، کارگاه ها، سمینارها و ... برای تمامی مشتریان شرکت توان آفرین وستا و همچنین توسعه طرح های مطالعاتی، نیازمند برنامه ریزی صحیح، دقیق و کامل و به روز میباشد. تدوین برنامه استراتژیک شرکت پیش نیاز ضروری و غیر قابل تردید برای نیل به این هدف ارزشمند میباشد، که شرکت توان آفرین وستا با الهام گرفتن از الگوها و استانداردهای آموزشي نوین از جمله ايزو 29990 شرایط را برای این منظور مهیا کرده است.
راهبردهای آموزشی شرکت
✔ فراهم آوردن فرصت ها، زمینه ها و بسترهای آموزشی لازم برای تمامی متقاضیان و مشتریان.
✔ طراحی تدوین و اجرای برنامه های آموزشی تخصصی و عمومی با توجه به جدیدترین متددهای آموزش های سازمانی(OJT).
✔ ارائه برنامه های آموزشی تلفیقی درجهت افزایش یادگیری شرکت کنندگان و توسعه دانش و مهارت شغلی آنان.
✔ برگزاری تورهای آموزشی تخصصی در جهت توسعه و بهبود دانش و مهارت شرکت کنندگان.
✔ ساماندهی، برنامه ریزی و برگزاری سمینارها، کنفرانس ها و همایش های تخصصی ملی وبین المللی.
✔ برنامه ریزی در جهت تولید متون و محتوای آموزشی برای تمامی دوره ها، سمینارها و همایش های آموزشی به صورت کاغذی، الکترونیکی، چند رسانه ای(مالتی مدیا) و ...
✔ انجام مطالعات و تحقیقات کاربردی در حوزۀ مدیریت منابع انسانی و آموزش متناسب با نیازهای مشتریان.
✔ ارتباط و همکاری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در جهت تبادل اطلاعات و تعامل مناسب با آنها در صحنه ملی و بین المللی در حوزه های مرتبط.
✔ ارتقاء كيفی برنامه های آموزشی و تلاش در جهت بهبود اثربخشی دوره ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی.
✔ توسعه وتقويت فرهنگ و هويت سازماني شركت.
✔ تلاش در جهت جذب منابع مورد نیاز در خصوص انجام فعالیتهای آموزشی.
✔ استفاده از جدیدترین وسایل و تجهیزات آموزشی در برگزاری دوره ها، سمینارها، کارگاه ها و همایش ها.
✔ بهره گیری از اساتید مطرح، با تجربه و متخصص در اجرای برنامه های آموزشی.
✔ ارزیابی اثربخشی تمامی دوره ها، سمینارها و کارگاه آموزشی برگزار شده بر اساس نوین ترین الگوها ارزیابی اثر بخشی.
ارزش ها و بینش ها
دريافت كنندگان خدمات آموزشی و پژوهشی شرکت توان آفرین وستا تمامی نهادها، سازمان ها، شرکت ها، موسسات، افراد و ... می باشند، هدف نهايي ما جلب رضايت تمامی آنها و كمك به توسعه همه جانبه و پايدار خدمات آموزشی و پژوهشی است. براي تأمين اين هدف شرکت توان آفرین وستا خود را نسبت به همه مخاطبان شرکت متعهد مي داند. به همین منظور ارزش های ذیل را چراغ راه خود قرار داده و در حفظ آنها استوار خواهد بود.
1. ترویج فضایل اخلاقی با هدف اعتلای منابع انسانی توأم با رعایت انضباط حرفه ای
2. ما معتقد به حفظ احترام و رعايت جايگاه مشتریان هستيم و جلب رضايت آنان را مقدمه اي براي دست يابي به اهدافمان مي دانيم.
3. ما معتقدیم در تمامي فعاليتهاي خود بايد به سوي تعالي فردي و سازماني حركت كنيم.
4. ما در رفع تمامی نیازهای آموزشی و پژوهشی مخاطبانمان بیشترین تلاش را خواهیم داشت.
5. با خودمان، مشتریانمان و تمامی ذینفعان صادق هستیم.
6. دستيابي به بهترين نتايج و افزايش بهره وري با كمترين هزينه براي ما به عنوان يك ارائه دهنده خدمات آموزشی و پژوهشی از بيشترين اهميت برخوردار است.
7. ارائه آموزش مداوم جهت حفظ دانش و مهارت های كسب شده برای فراگیران همواره مد نظر ما خواهد بود.
8. مشتری مداری و کسب اعتماد، رضایت مشتری و احساس مسئولیت در برابر تمامی مشتریان، یادگیرندگان و... و ارائه خدمات با کیفیت به آنان.
9. بكارگيري روشهاي علمي نوین، حركت بر اساس برنامه، رعایت الزامات استانداردها در ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی، رعايت نظم و استفاده از تجربه هاي مفيد مورد توجه ماست. ما مشكلات و نارسايي ها را عمدتاً معلول نقص برنامه ريزي و ساختار نامناسب مي دانيم و راه حل اين مسائل را در اقدامات اصولي، علمي و نظام مند جستجو مي كنيم.
10. و در پایان همواره معتقدیم که کیفیت جزء جدای ناپذیر خدمات آموشی و پژوهشی می باشد و رعایت آن باعث اثر بخشی خدمات به مشتریان و توسعه شایستگی های آنان می شود.